onsdag 30 december 2009

Svacka......

Saknar motivation och ork, är dessutom uttråkad och har ingen matlust. Har dock lyckats äta lite nu, vill inte bara leva på te och naturdiet=( Lyckades kasta i mig nästan hela portionen innan jag lessnade på maten.

Har setat och stickat lite men blev trött på det när jag insåg att jag måste göra om avmaskningen den rullar sig lite ska bara konsultera Mormor om hur jag ska lösa problemet.

Är deppig och godissugen, det ät tur att det är så förbannat kallt ute att det inte är så lockande att gå till affären och köpa godis.

Hade hoppats på att Matthias skulle kunna sluta tidigare så att vi kunde gå och fika. För 2 timmar sen var det 5 år sen vi träffades. Men inte nog med att han inte kunde sluta tidigare strax efter 17 skulle han vara tvungen att göra en utryckning, de har problem med säkringarna till motorvärmarstolparna. Det är ju visserligen bra att han tjänar lite extra pengar men det vore ju oxå kul att kunna göra nått nån gång tillsammans.........

Får se om jag ids släpa mig iväg till Gymmet idag eller om någon annan ids göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar