lördag 24 juli 2010

Jobb, jobb och ännu mera jobb....

... känns som att det inte har änt speciellt mkt de senaste 4 veckorna, bara massa jobb. Men nu e det snart slut med det, bara 4 dagar kvar sen drar vi på semester. Allt är n bokat och klart, på fredag gåt tåget från Norrköping till Kalmar och därifrån ska vi ta oss med cykel över till Öland och sen upp till Granlullavik därifrån ska vi sedan ta båten över till Gotland där vi ska tillbringa en vecka innan vi ssedan tar båten till Nynäshamn för att bli hämtade och hem skjutsade av pappa. Just nu funderar jag på hur jag ska kunna klara mig utan mina små kissar, det kommer att bli lång tid utan dom,hela 16 dagar :-(



Det har faktiskt hänt nått annat än jobb, förra söndagen firade jag och Matthias ettårig bröllopsdag, kan knappt fatta att det redan har gått ett helt år sen vi gifte oss. Vi firade med Champanjefrukost med Rom-toasts,Chokladvåfflor med marinerade jordgubbar och grädde, chokladdoppade jordgubbar och en flaska gott bubbel. Sen var vi och åt middag på Sailor.



Näe nu ska jag ta å blänga på tv och mysa med Zigge. Adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar