tisdag 14 juni 2011

Tänk va snabbt en vecka kan gå....

den senaste veckan har bara försvunnit men det har hunnits med en hel del ändå sen det senaste inlägget. Började med skolavslutning och hårklippning i tisdags, jobbade och åkte till Gnesta i onsdags, bakade smörgåstårta åt pappa och bullar och längder åt mormor samt handlade i torsdags, testade mina nya filter jag köpt till kameran och firade pappsen som fyllt 60år i fredags, färgade håret och åkte hem och kokade rabarbersaft i lördags, shoppade nya kläder i söndags, tvättade och kokade mer rabarbersaft igår och idag har jag packat inför min resa till Vässarö på Torsdag, bakat rabarberpaj och hackat upp och packat 2,6kg rabarber för infrysning. snart ska jag bege mig iväg på möte med festkommittén i vår bostadsrättsförening och sedan iväg på avslutnings picknick med medeltidsföreningen.

Trodde att vistelsen i Gnesta hade förstört alla utsikter för ett- på vågen denna vecka men trot eller ej igår visade vågen 109,6 = -0,7 känner mig riktigt nöjd med det, om jag på en ganska "dålig" vecka kan gå ner det så ser jag fram emot resultatet av en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar