tisdag 11 juni 2013

Seg, segare, segast.......

Det känns lite som att jag har fastnat i ett tuggummi och allt känns jobbigt. Vikten har typ stått still under 3 veckors tid och efter den senaste veckan var jag nästan helt säker på att det skulle ha blivit ett stort + på vågen men än så länge hade det inte börjat gå uppåt igen.
Har varit ute på några rundor med nya cykeln  nu och än så länge känns det ganska bra, det känns självklart att jag e ovan och gårdagens tur blev lite i längsta och blötaste laget.... körde från Oxelösund till Norrköping totalt 7,3mil och med 1,7mil kvar möttes jag av ett ordentligt regn som varade ungefär en halvtimme så jag anlände mkt trött, blöt och kall till Norrköping. Kan tala om att efter en varm dusch och lite mat somnade jag helt ovaggad och utan godnattsaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar