söndag 10 januari 2010

Ännu en helg till ända.....

..det har varit en mkt händelserik helg. Maken fyllde år igår så det har var fullt hus nästan hela dagen. Började men mina föräldrar och Matthias pappa och bror som kom och fikade. sen hade vi 4 kompisar över på middag och sen var det fika ned hela gänget, 15 pers var det som mest....lite svårt att det faktiskt fick rum så mkt folk i våran lilla lägenhet=)

Har varit ganska duktig på tränings fronten, och det ser ut att fortsätta så. Tobbe har oxå skaffat friskvårdskort och ska börja simma mornarna innan jobbet så jag har sagt att jag ska hänga på när jag inte har nån hund. Så imorgon är det dax.
Idag har jag vart själv till gymmet, bokade mig på ett Core-pass hade tänkt mig att göra lite konditionsträning innan men när jag blev lite sen och det var mkt folk där så alla maskiner var upptagna. Passet gick bra, jobbigt och jag kommer säkert att ha träningsvärk i morgon men det kändes iaf bra. Gick på löpbandet i 45 min efter passet så jag kommer nog att sova gott i natt.
Tobbe har oxå skaffat friskvårdskort och ska börja simma mornarna innan jobbet så jag har sagt att jag ska hänga på när jag inte har nån hund. Så imorgon är det dax.


Nu är det dax för sängen klockan ringer kl 7 imorgon bitti. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar