måndag 25 januari 2010

Usch och blääää....

..det e ungefär så jag känner mig just nu.
Motivationen e långt ifrån på topp, känner mig allmän nere, deppig, slö och lat. Godissuget e mkt starkt, att Matthias har diverse choklad ligger lite här och var gör det inte lättare Har dock lyckats hålla mig borta från det i två veckor( för mig e det extremt lång tid att ha choklad hemma) duktigt.

Har inte vart å tränat sen i fredags så jag var och simmade med Tobbe så jag borde verkligen ta mig i kragen och masa mig iväg till gymmet i morgon. Skulle ha vart på ett Core-pass igår men då jag inte fått nån possitiv respons från de jag försökt få med blev jag lat och stannade hemma, inte bra....jag vet men man kan inte ligga på topp jämt. Trots allt så har siffrorna visat nedåt, inte mkt men det e iaf ett -. Trodde att det denna vecka skulle bli+, Vic fyllde 30 i veckan och detta firades med både tårtkalas och spritfest. inte bra för figuren och nu är inte rätt tid att slarva med motionen:-(

Som om allt inte känns illa nog så saknar jag syster yster nått vansinnigt, det borde vara dax att våld gästa henne snart.

Näe nu ska jag ta och gå och krama kudden och försöka samla kraft att ta itu med morgondagen.... önska mig lycka till.

Kram på er och godnatt!

2 kommentarer:

  1. Du behöver inte våldgästa mig, eftersom jag tänkte bjuda hit dig vid lämpligt tillfälle =)

    Kämpa på med motionen, själv har det inte blivit mkt av det för min del, fast jag orkar inte. Har ju börjat med GI och de första 3 veckorna ska man äta minimalt med kolhydrater så jag blir trött så fort jag gör något raska promenader till och från skolan får räcka, eftersom Janne har punka på sin cykel så ha har snott min :P

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Weiiii! första komentaren=) då är det nån som läser iaf =D

    SvaraRadera