måndag 1 februari 2010

Snöbus


Har var till Gnesta 2 gånger på 2 dar, igår ringde min minsta kusin och undrade om vi ville komma och åka pulka och självklart ville vi det. Föret var perfekt och oj vad det gick i backen, vi hade jätte skoj alla 3. Blev även en heldel roliga bilder.

Andra turen till Gnesta blev idag då lille bror behövde skjuts hem då han efter en ögonundersökning inte fick köra hem själv. Funderade ett tag på om det var första gången som jag skjutsade honom men sen kom jag på att jag nog hade skjutsat honom nån gång tidigare medans mitt körkort var nytt....... Det var kul att faktiskt få chansen att hjälpa honom för ovanlighetens skull.

Satt nyss och läste SysterYsters blogg och blev väldigt sugen på att prova Gi, hon och hennes kille har fölljt en Gi-diet i 2 veckor och resultaten talar för sig själv. Hon har på 2 veckor tappat nästan 5kilo, helt otroligt =)

Näe nu e det dax att krama kudden Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar