fredag 19 april 2013

Plötsligt har det gått en månad och man har ingen aning om vart tiden har tagit vägen men ganska mkt har hunnit hända. Känslomässigt har viktkampen denna månad varit en bergochdalbana men vikten fortsätter iaf att minska och jag nådde i veckan mitt första delmål 105 kg så i dagsläget har jag nu tappat drygt 7 kg sedan starten i februari :-) Träningen går riktigt bra just nu och jag känner mig motiverad. Har kommit igång med styrketräningen och fick lite extra motivation  i födelsedagspresent, min underbara man fick iden att sprida att jag ville ha en landsvägsracer så med lite tur kan jag inom en ganska snar framtid vara stolt och lycklig ägare av en sån här:
Jag hade funderat på att önska mig en men blev lite nojig och osäker och intalade tillslut mig själv att jag inte borde ha en racer men nu har jag fått en knuff i rätt riktning och nu e det full fart framåt som gäller.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det gått bra med racer-letandet! Det är verkligen kul att köra racer. Jag har dig att tacka för en lätt knuff i rätt riktning :)

    SvaraRadera
  2. Ja har kommit fram till att jag vill ha en Lexa och hoppas att kunna köpa en snart men eftersom jag har ganska mkt annat att göra just nu så kommer det nog att dröja till i Juni.

    SvaraRadera