onsdag 20 mars 2013

. . . . brottas aldrig med ett Toy . . . . . .

Just nu känns det som att jag precis som myran i Balladen har fastnat i tuggummit. Efter att förra veckan blev lite sisådär när det gäller mathållningen känns det nu som att det håller på att ordna upp sig på den fronten men det känns däremot väldigt kämpigt med träningen. Igår var det knappt att jag kom iväg och det var nära att jag vände i omklädningsrummet, men jag satte mig på spinningcykeln och jag satt kvar till passet var slut även om jag hela tiden ville kliva av och gå hem.
Sitter och tittar på snön utanför fönstret som aldrig tycks ta slut och har inte alls nån lust att promenera till gymmet. Men jag har laddat telefonen med en ny ljudbok så nu återstår bara att pälsa på sig och trotsa snöstormen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar