torsdag 27 mars 2014

AAAWESOME!!!!

Det är inte helt utan att jag känner mig ganska AAAWESOME idag. Har just varit och köpt mig ett par nya jeans kände arr det nog var dax. Väl i butike började jag plocka byxor i vad som kändes som VÄÄÄÄLDIGT små byxor men jag hade bestämt att jag skulle köpa stl.44 och passar inte det ska jag inte ha nya byxor (byxorna jag senaste tiden använt är stl48). Något nervös trasslade jag mig in i provrummet och drar på första paret (som jag för övrigt inte var säker på att de var min stil) och de satt som en smäck
det var alltså dax! Så nu sitter jag med ett pår nya byxor och väntar på att det ska bli dax att möta min kompis för lite cirkelträning och känner mig som sagt rätt AAAAAAWESOME!

1 kommentar:

  1. Du är GRYM finaste och byxorna satt så otroligt snyggt!!! <3
    Tack för sällskapet och peppen! Vi får köra på lite distansträning framöver!
    Kram

    SvaraRadera