fredag 28 februari 2014

Att orka eller inte orka......

Känner just nu att träningen går lite sisådär.Har svårt att få ändan ur och det tar ofta lite tid innan jag kommer iväg men för det mesta så kommer jag iväg.  Tycker själv att jag fått in ganska mkt träning i veckan men ändå känns det inte som att träningen går bra, Förra veckan kändes det som att det gick bättre och bättre men den här veckan tycker jag att jag inte har energi och ork och kan inte alls ge lika mkt under träningen.testade att köra med pulsband på spinningen i onsdags och satte maxpulsen lite för högt och kunde inte komma upp i den femte pulszonen så idag sänkte jag den och var ändå inte i närheten av att nå den femte pulszonen. Och dagens andra spinningpass ska vi inte ens prata om....e bara glad att jag lyckades hålla mig kvar på cykeln hela passet. Jag tycker att det är svårt att motivera sig själv att fortsätta när energin bara minskar och orken tryter. Ska iaf försöka att ladda för att köra vasaloppsspinning på Söndag. Näe nu ska jag nog ta och duscha och sen bädda ner mig i soffan med katten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar