fredag 3 februari 2012

undrar om det är allvarligt.....

I onsdags införskaffades tränings kort på friskis&svettis i Norpan och intet ont anandes råkade vi trilla in på ett jympa-pass, det var tur att vi köpt korten innan annars hade det nog dröjt innan vi kommit tillbaka Hjälp va jobbigt det var. Jag hade lite tidigare på kvällen låtit mig övertalats till att boka ett spinning pass samma kväll. Lite motvilligt vänta de jag dock kvar och genomförde detta pass och nu känner jag mig nästintill manisk....kan knappt vänta till nästa passvar på ett andra pass nu ikväll och sitter allvarligt och är lite sugen på passet imorgon inser dock att det nog faktiskt skulle vara dårskap att gå på det passet. Mitt mål just nu är att hålla mig ifrån spinningsalen tills på tisdag eftersom det nog inte är nyttigt att gå ut för hårt såhär i början. . . . . sen är målsättningen att hinna med 2 pass varje vecka jag är här nere. Har hittat sällskap som verkar var spinning galet så detta verkar lovande. Vet inte om jag skrivit det tidigare men jag blev på nått underligt sätt övertalad till att jag i sommar skall cykla tjevättern och tidigare idag blev jag upplyst om attdet nu bara är 126 dagar kvar tills det är dax. . . . . . . .hjääälp. Just nu känns det mkt avlägset men jag måste nog om jag ska fixa det börja träna och cykla lite längre sräckor ute. Hoppas på att våren har kommit till påsk och ska då försöka att ge mig på att cykla från Oxelösund till Gnestadet borde inte vara omöjligt och om det går bra är nästa utmaning att cykla från Nyköping till Norrköping och klarar jag det är det hela vägen från Norrköping till Oxelösund som gäller och om jag kommer så långt borde Tjejvättern vara innom räckhåll men som sagt bara 126 dagar kvar. Go Go Go ! ! !

1 kommentar:

  1. När jag ser planen ned skriven börjar jag faktiskt fundera på om jag e riktigt riktig.....ser lite ut som en dåres vansinnes ideer.

    SvaraRadera