måndag 20 februari 2012

Verklighetsflykt

Har haft en helt underbar skön och slö helg med mina 3 pojkar. Började med att i fredags rusa till Birkabussen efter föreläsningen i fredags och tillbringade sedan ett dygn på paradiset tillsammans med ♥. Bara äta och dricka gott och umgås med varandra efter så lång tid ifrån varandra (har de senaste nästan 3 veckorna bara tillbringat 1dygn tillsammans). Efter ett dygn av intensivt slappande bar det av hemåt till kissarna som jag inte fått gosa på 3 veckor så efter att snabbt svängt ihop bakad potatis med räk- och kräftröra bänkade vi oss alla 4 i soffan och tittade på film, avverkade "Mr nice guy" och "Drömmar ur snö" och efter detta somnade jag helt ovaggad med 2 kissar tätt intill mig.

Började söndagsmorgonen med att baka frukostbröd och limpor och sen vankades en något sen men riktigt god mysfrukost. Uppdaterade mig lite på de serier jag missat under veckorna jag tillbringat utan tv och sen blev det lite mera film med ♥ ♥ ♥ avslutade kvällen med hemmagjord pizza och ännu mera film. Har bara varit hemifrån sen kl 8 imorse men längtar redan hem till ♥ ♥ ♥

Eftersom jag så effektivt ignorerat plugget underhelgen är det mu mkt hög tid att jag sätter mig och pluggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar