måndag 17 februari 2014

Jag borde vetat bättre.......

Blev ett + på vågen denna vecka men ja vet att jag inte borde ta så hårt på det eftersom det är DEN tiden i månaden och jag vet att jag alltid går upp då. Jag borde ha vetat bättre och låtit bli att ställa mig på vågen i morse men gjort är gjort. Slutet på förra veckan blev inte jätte bra men inte heller katastrofalt, min lillasysters sambo disputerade i fredags så det blev en del firande med mkt god mat så det har väl inte hjälpt till heller. Försökte iaf kompensera detta lite genom att  köra ett 85 minuters spinningpass igår och trot eller ej jag orkade hålla mig kvar på cykeln hela passet. 
Sitter och känner mig allmänt tjock och vet att jag borde masa ändan ur soffan och göra lite nytta, tex städa, diska, sortera mina handarbetsprojekt eller packa undan den rena tvätten men jag känner inte för någe av det.....funderar istället på att ta en tur till gymmet och få veckans första pass ur världen tror det får bli jogging och styrketräning. 

1 kommentar:

  1. Det där +:et är snart väck och jag är ganska säker på att det är enbart vätska!
    Kämpa på vännen! Här blir det snart en promenad :)
    Kram

    SvaraRadera