söndag 9 februari 2014

Uppstartsrapport

Godmorgon! De första dagarna tillbaka på viktklubb har funkat ganska bra. Har hållt mitt kalori intag inom de " tillåtna" ramarna ända tills igår bidde lite godis som inte borde ha blivit. Har inte lyckats bli av med suget efter godsaker ännu. Veckans träning har funkat bra  känts riktigt bra. Det känns som att jag håller på å kommer igång med träningen ordentligt och har hittat en ganska bra träningsrytm. Ska nu försök slit mig från sängen, äta frukost och mas mig iväg till gymmet, promenad/jogging står på schemat och i eftermiddag ska jag passa på att ta en långpromenad med älsklingen.

2 kommentarer:

  1. Heja, heja, heja! :)
    Blev det någon promenad?

    SvaraRadera
    Svar
    1. blev ingen långpromenad, slöhögen tyckte det var för dåligt väder......det regnade ju inte ens.....men jag gick iaf till gymmet gjorde mina 30 min på löpbandet och gick hem igen så jag känner mig nöjd.

      Radera