onsdag 4 november 2009

Förlåt....

Ber om ursäkt för att jag har varit dålig på att hålla er uppdaterade. På motionsfronten har jag däremot varit ganska flitig, är tom benägen att klappa mig själv på huvudet och påstå att jag har varit riktigt duktig.

Har hittat en ny favorit maskin på gymmet, testade en Cross-trainermaskin igår och gillade den så starkt att jag gick dit imorse igen och tränade 25 min, sen var det dags att gå till badhuset. Provade Aqua-fys (vattengympa) för första gången och jag kommer absolut att gå fler gånger.

Trots både fest och födelsedags kalas i helgen så visade vågen imorse –1kg :-)
Belönade mig själv med Sushi till lunch, Köpte en låda med 11bitar och åt 6 till lunch och 5 till middag men efter att ha räknat dagens kaloriintag har jag kommit fram till att jag gott hade kunnat äta alla 11 till lunch. Men men har iaf inte överskridit min tilldelade kvot och av detta kan jag dra slutsatsen att Sushi är mkt bta mat ur kalorisynpunkt, ännu en ny favorit :-)

Nu är det soffan och tvn som väntar. Kram på er allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar