fredag 6 november 2009

Slödag


Har haft en slödag idag, efter 3 dagar i rad på gymmet med 800-1000mk /dag ansåg jag att jag hade rätt till en ganska så slö dag.
Började dagen med att promenera ner på stan för att träffa mamma och ta en fika. Det har varit ruskväder hela dagen, snöblandat regn, och jag var ganska så blör om högerfoten när jag kommit ner på stan = måste köpa nya kängor= inte kul. Var och tittade på nya hittade ett par som verkade bra, de kostade bara 1600kr....1000 mer än vad jag har just nu. Det är inte gott om pengar just nu, har ingen daghund eftersom jag varit tvungen att säga upp min förra. hon hade fått för sig att katter gick att äta, hela sommaren har katterna varit ute på balkongen när hunden vart här men när vintern kom blev det för kallt för dem att vara där. Men ikväll tog jag en cykeltur och satte upp lappar i hopp om att det är någon som behöver dagmatte, ska sätta upp fler imorgon sen är det väl bara att vänta och hoppas att någon eller tom några hör av sig.
När jag stack iväg på min cykeltur hade jag tänkt att jag skulle ta vägen förbi affären och köpa en chokladkaka men jag lyckades komma på andra tankar och kom således hem utan choklad kaka vilket jag givetvis ångrade när jag satte mig i soffan men då var det alldeles för jobbigt att gå ut igen och cykla bort till affären. Får väl jobba extra länge på cros-trainern imorgon så att jag kan unna mig lite choklad, ska masa mig iväg till gymmet i morgon bitti annars är risken att jag kommer av mig med träningen ganska så stor.
Ska snart ta mina båda kissar och gå och sova. Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar