lördag 7 november 2009

Fredagsmys....

Har cyklat omkring på stan och satt upp lappar om att jag söker en eller ett par nya daghundar, har nu totalt satt upp 12 lappar men har ett par ställen till att sätta upp på men jag orkade inte cykla längre sen jag hade vart på gymmet. det blev 30 min på cros-trainern och lite styrketräning, var helt ensam så det var jätte skönt hade funderat på att köra en stund till men jag kände mig lat när det började komma folk.

Har nu landat i soffan och känner mig helt förslöad efter en lååång varm dusch.Väntar på att maken ska komma från jobbet, han borde dyka upp snart. Ska försöka fixa lite fredagsmys åt oss medan han går och bastar sen. Ska försöka att göra det relativt nyttigt men ska nog unna mig lite choklad, mmmmmmmmm.

Magen kurrar lite så jag borde nog äta ett litet mellan mål innan jag sätter igång med något.

Ha det gött allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar