söndag 8 november 2009

Soffpotatis

Gårdagskvällen blev inte riktigt som jag planerat, fredagsmyset gick i stöpet när ett par kompisar föreslog att vi skulle ha spel och bastukväll och det fick det bli. Ett gäng samlades och spelade sällskapsspel samt några utnyttjade vår bostadsförenings bastu. På det stora hela en mkt trevlig kväll.

Ikväll har det där emot blivit betydligt mkt mer mys, dagen har ägnats åt städning. sen fick Matthias uppdraget att fixa middag medan jag gick till gymmet. 30 min på Cros-trainern och en liten cykeltur fram å tebax till gymmet. Blev inte heller någon choklad igår så det unnade jag mig idag. Provade den nya Marabou Vinter mkt god choklad, efter att ha tagit 2 Rader gömdes resten undan i matkällaren.... allt för att jag inte ska goffa i mig hela på en gång.

Så efter tacos en Wallander film och CSI Miami sitter jag i soffan och myser med Rocco och känner mig som soffpotatis...men det har man väl ändå gjort sig förtjänt av.

Ska nog gå och lägga mig snart och ta nya tag i morgon.

Godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar