onsdag 19 maj 2010

Badsugen

Började dagen med frukost och lite slöande vid datorn sen var tanken att jag skulle ta en cykeltur men så blev icke fallet, det började åska så jag plockade fram boken och satt och läste resten av förmiddagen. Fixade lunch, blev makaroner och viltprinskorv, mumma.

Framåt 2 började vädret se mindre deprimerande ut så jag bytte om och stack ut på en cykeltur runt Oxelösund blev lite drygt 12km och tog 45 min. Efter 8 km hade det hunnit bli riktigt soligt och varm och ett bad kändes mkt lockande när jag passerade infarten till badet, men jag tror dock att det inte känns lika lockande när man står med tårna o det troligen inte alls så varma havet, gör nog bäst i att vänta ett tag till innan jag tar premiär doppet.

Magen har börjat kurra så smått så det är väl bäst att börja fundera på att göra middag framför allt komma på vad det ska bli för middag...

Lev å må väl!

2 kommentarer:

  1. Hurtigt :) Ooch hej då frasen är fel! Lev och må // Per och britta ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vet tänkte oxå på det =) men det kändes inte riktigt rätt att skriva under med Per & Britta

    SvaraRadera