onsdag 26 maj 2010

Kreativt värre

Har länge funderat på vart man ska göra av alla saker man vill ha i badrummet, förvaringsutrymmet där är ungefär = 0, badrumsskåpet räcker ju inte långt. I måndags kom jag på lösningen, en hylla längs ena väggen ca30cm under taket. Så senaste 2dagarna har jag roat mig med att tillverka och modifiera denna hylla. Nu återstår bara att hitta snygga korgar att ställa på den. Allt pyssel med att måla hyllan har gjort mig sugen på att göra nått mer frågan är bara vad?

Förnyade ju träningskortet i förra veckad och var på Core men sen har jag inte tagit mig för nått mer men jag har bokat mig på fredagens pass.

Borde nog sova men har svårt att koppla av, ska försöka iaf. Godnatt

3 kommentarer:

  1. Sy snygga kuddar, det ska jag göra någon gång i sommar till vårt nya sovrum :)

    SvaraRadera
  2. Ja, tanken är att jag ska sy både kuddar och dynor till balkongen, ska ta itu med det nån gång när andan faller på.

    SvaraRadera
  3. På en gång annars blir det bara liggandes :P Kram

    SvaraRadera