fredag 28 maj 2010

Mätt i magen....

det blev en smootie till lunch oxå, förstärkte den med lite risdiet och vetekli och jag tyckte att jag höll mig mätt ganska så bra på dem hade dock vart bra med ett mellanmål efter träningen, var ganska så hungrig när det var dax för middag.

Efter 90 min promenad och 30 min Core tyckte jag att jag gjort mig förtjänt av lite fredags mys, middagen bestod av potatisbullar och lövbiff och till efterrätt serverades Rabarber och jordgubbspaj med vanilj glass mumma:-) Allt detta intogs i soffan till några avsnitt Csi:NY.

Jag har även skrivit färdigt (med stor hjälp av min underbara lilla syster) och skickat in min ansökan till Nyköpings folkhögskola,så nu ska jag bara komplettera med betyg och personbevis, tror att jag har hittat allt jag behöver.

Nu är det sängen som gäller för morgondagen kommer nog att bli lång, först ska jag och Matthias på Öknadagen och sen har jag och mamma planerat att se Sex and the City2.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar