torsdag 27 maj 2010

Inefektivitet.....

..har varit dagens ledord. Det vettigaste jag har tagit mig för var att handla och laga middag, maten för dagen var nått så förutsägbart som Ärtsoppa och pannkaka, simpelt men gott och mkt uppskattat av maken.

Mamma föreslog igår att jag skulle söka nån utbildning till hösten, och idag har jag grubblat en hel del på det förslaget. Jag håller på å bli galen av lappsjuka, så det känns mer och mer som ett riktigt bra förslag. Har forskat lite vad komvux har att erbjuda och kommit fram till ingenting, blev inte ett dugg klokare och gav upp efter en stunds planlöst surfande på diverse hemsidor. Ramlade till sist in på folkhögskolans hemsida och har nu kommit fram till att jag ska söka dit till hösten. Hoppas bara att jag kommer in.

Näe nu ska jag göra Rocco till viljes och ägna honom lite uppmärksamhet istället för att (enligt honom) vara JÄTTE tråkig å uppdatera bloggen. Nu blir det lite gooooos å sen ska vi krama kudden. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar