onsdag 25 september 2013

Du KAN !.....?

Är så oerhört less på min dåliga karaktär när det gäller att avstå från sötsaker. Mycket kan kompenseras med att bli träningsnarkoman  men när man inte har tid att träna så mkt att kaloriekvationen ens går jämnt ut finns det inget hopp om att kunna bli av med några kilon. Så vid det senaste lågvattenmärket (nyss) bestämde jag mig!..... Under våren har jag hör mycket om Dukan-dieten och även sett de "mirakel" den kan åstadkomma så nu e det min tur. Har googlat lite om den samt beställt den officiella boken från biblioteket och på måndag gäller det! Det slog mig nu att tisdag kanske skulle vara bättre för att det är den första men nu ska jag inte börja skjuta på det utan det är måndag som gäller punkt slut. Återstår bara att se om jag verkligen kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar