torsdag 26 september 2013

Nytt

Temat just nu är Nytt, nya erfarenheter och nya kunskaper.

Test tränade på Actic i Norrköping i förrgår, som alltid på nya ställen känns det iaf för mig jobbigt i början och jag känner mig lite bortkommen och på fel plats. men bortsett från det gillade jag anläggningen, fräscha lokaler med ett bra utbud och tyckte att jag blev bra omhändertagen av instruktören som gick igenom träningen med mig.  Har 4 gratis träningstillfällen kvar och ser fram emot att gå dit igen, förhoppningsvis känner jag mig lite mer "hemma" då.

Håller även på och försöker läsa in mig på Dukan-dieten inför måndagen. Har nu fått boken från biblioteket och kan gå lite djupare. Det är inte helt utan att jag oroar mig lite för hur det ska gå. Är speciellt oroad för jul och nyår, de brukar sällan vara lätta när man försöker vara nyttig. För övrigt känns det ganska bra inför uppstarten, känner att jag har ett oerhört stöd från en vän som är väl bekant med dieten och dom kommer att göra en nystart tillsammans med mig. Det är himla skönt att ha nån att "luta sig på".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar