måndag 9 september 2013

Påt igen!

Vet inte vart veckorna har tagit vägen men semestern har varit slut i två veckor nu vilket betyder att det e hög tid att komma igång med träningen. Trots att det inte har blivit nån träning att tala om så har jag lyckats hålla vikten under semestern, det har gått lite upp och ned men jag ligger iaf under 95. För första gången (på vad som känns som en evighet) var jag i fredags till gymmet, det blev ett mkt  kort styrkepass och ett spinningpass. För att ha varit ett ganska långt uppehåll kändes det riktigt bra. Har fixat så att mitt tränings kort nu även gäller i Norrköping och ser fram emot att gå dit i morgon och köra ett ordentligt styrkepass och spinning. Känner mig extremt taggad just nu och hoppas att den känslan kan hålla i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar