onsdag 9 juni 2010

Promenad, promenad och åter promenad........

många och långa promenader blir det. I söndags var vi å hämtade Tarzan som ska bo hos oss i 2 veckor medans hans husse och matte är på semester. Det går nästan inte att trötta ut honom. När jag kommer upp på morgonen är han lätt hysterisk och vill gå ut så före frukost tar vi ungefär en timmes promenad och han verkar precis lika pigg när vi kommer tillbaka som när vi gick. Så vi är ute och promenerar hela dagarna känns det som, mkt bra för statistiken på FunBeat =)

Har känt att jag varit jätte duktig med maten och snasket tills i helgen å nu e jag konstant gottsugen och har mkt svårt att ignorera kokostopparna och havrebollarna som fullkomligt skriker efter mig i frysen.

Jag jobbar just nu på att övertyga mig själv att jag ska testa spinning i morgon, är inte helt övertalad ännu men nästan. Känner att det börjar vara dax att ta träningen till nästa nivå men är inte riktigt säker på att min kropp är redo och orkar det, det känns så pinsamt om man inte skulle orka.

Näe man kanske skulle försöka göra nått innan det är dax för nästa promenad, den stora frågan är bara vad.

...snacka om att hunden har för mkt energi han ligger tom å springer i sömnen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar