onsdag 16 juni 2010

Långpromenad

Idag stoppade jag min frukost i ryggsäcken och drog ut Tarzan (eller han drog ut mej, beror på hur man ser på saken) på morgon promenad ut till Femöre. Efter en dryg timmes promenad käkade jag frukosten på en klippa i solen, hur skönt som helst.



Efter intag av frukost och vatten fick Tarzan bada lite, jag kastade pinne och han simmade för glatta livet. Det kom en liten tik och ville hälsa på T och medan jag försökte koppla honom passade han på att duscha mej.... tur att det var skönt väder så att man torkade fort.





Vi följde Sörmlandsleden runt hela Femöre och lyckades trotss detta gå fel.... konstaterade sedan att det är någon som roat sig med att vända på några skyltar... men detta gjorde att vi hittade en mkt fin strand som vi garanterat inte hittat annars:-)



Vi fortsatte vår promenad och kom när vi åter kom hem hade vi promenerat i 4 timmar härligt.

Nu är det lunchdax och på menyn står Räkomelett med vitlöksbröd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar