lördag 12 juni 2010

Sovmorgon......

..... e vad man borde ha en Lördagsmorgon.....men det e inte Tarzan överens med mig om. han väckte mig 05.30 jag lyckades dock lunga ner honom något genom att muta honom med ett grisöra så jag kunde gå å lägga mig en stund till. När han åter väckte mig strax efter 7 gav jag upp å tog med honom på en låååång morgonpromenad nästan 2 timmar och drygt 8km, vi avslutade promenaden med att stanna till och inhandla en stor röd ros åt Matthias samt 2 räkmackor till frukost mkt lyxigt å mumsigt.

Efter frukost och ett par avsnitt Csi:NY ska jag ta och plocka fram Wii speleet som har blicit lite bortglömt på sistånne å så ska jag ta å testa Wii fit+ köpte det för ganska så länge sedan med det hamnade i skuggan av Super Mario bros, Sports resort och Mario och Sonic at the winterolympics. Ute blåser det å e ganska så grå tråkigt väder så det känns som en perfekt dag för Tvspel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar