torsdag 17 juni 2010

Motivationssvacka?

På ett sätt känns det som att jag har svårt att motivera mig själv men samtidigt så har jag ändå lyckats ganska så bra. Å ena sidan så har det inte blivit så mkt promenad i dag men jag har å andra sidan lyckades jag masa mig iväg till Ramdalen och vara med på ett spinningpass vilket känns ganska så motiverat.... det kändes ungefär lika jobbigt idag som i måndags men ändå på nått sätt lite lättare. Tror att spinningen kan bli riktigt kul efter ett par gånger till. Kanske en något onormal tanke men jag sklle nästan kunna tänka mig att gå på spinningpasset som är efter Corepasset i morgon ( har jag gått å blivit aldeles galen?????).

Nu är det snart dags för Tarzan att åka hem det e bara 1½ dag kvar, på ett sätt ska det bli ganska skönt men samtidigt är det lite trist, han har varit mkt bra promenad motivation har nog aldrig promenerat så mkt som dessa 2 veckor (1295min på 12 dagar)det blir svårt att slå det.... får väl be å få låna honom igen om jag hamnar i en motionssvacka ;-)

Nu är middagen färdig, ärtsoppa, pannkaka och rabarberkrämmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar