söndag 13 juni 2010

Söndagsprpmenad

Idag har jag Matthias och Tarzan varit ute på en lång Söndagspromenad på Femöre, det var strålande sol när vi gav oss iväg och vi tänkte ta och leta reda på några av de geocachar som finns på Femöre med omnejd. Den första lyckades vi inte hitta( i efterhand kunde jag konstatera att det var flera före oss som inte hittat den) och med ca 200m kvar till den andra cachen dog batterierna i Gpsen (mkt orutinerat). Eftersom det var så fint väder så tyckte jag att Tarzan kunde få bada för han skulle ju hinna torka ganska så bra på vägen hem men medan han badar blir det plötsligt mulet och det börjar regna...en blöt hund torkar inte i regnet........ Regnet till trots så hade vi en mkt skön promenad och jag har nu två trötta pojkar som ligger och sover.

Nu ska jag ta och fixa middag, det blir friterade bläckfiskringar med bulgur, limeaioli och vitlöksbaugetter. tror att vi ska ta å titta på Sherlock Holmes medan vi äter middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar