onsdag 23 juni 2010

Träningen fortsätter

japp, känner mig riktigt duktig. I måndags var jag på ännu ett spinningpass och denna gång gjorde jag allt instruktören sa ända till de 2 sista minuterna då jag gav upp å satte mig ned istället för att stå upp å cykla, känns lite löjligt att inte lyckas hålla ut 2 ynka minuter till men jag var så j..la slut men nästa gång fixar jag det:-)

I går lyckades jag åter att släpa mig iväg till gymmet och körde Intervallträning Promenad - jogging samma upplägg som i söndags å jag fixade de även denna gång även om det kändes som att jag hade betong i benen. Tog även 10 min på crostrainern men attan va segt det gick. Efter åt la jag mig å halvsov en halvtimme i solariet (hade fått en pollett för att jag gnällde lite på att basängen e stängd nästan hela sommaren och det e jätte dåliga öppentider på gymmet å ändå får man betala fullt pris) så nu ser jag ut lite som en fläckig kräfta.

Idag ska jag in till Nyköping och träna, simma med Emeli, handla en ny telefon åt pappa och få instruktioner på de nya områdena på jobbet som jag ska börja på måndag. det blir en full fag så jag borde nog ta å käka frukost å sätta igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar