söndag 13 oktober 2013

Dag 14

Två veckor har nu gått sedan jag började med Dukan-dieten och jag har bortsett från ett smultron inte ätit något dumt eller förbjudet. Känner mig faktiskt lite stolt över att hittills ha lyckats så bra och det är inte helt utan att jag är lite nyfiken på att få veta vad dom händer på vågen. Har inte kunnat väga mig på en vecka eftersom jag inte har någon våg här i Norrköping. Har många anledningar till att längta hem.
Efter en lång dag vid skrivbordet var det riktigt skönt att komma ut på promenad/joggingtur. har börjat fundera på varför jag varit så rädd för att jogga, gillar det faktiskt och känner mig riktigt taggad av att det går bra och att jag orkar mer och mer för varje gång. idag blev det totalt 1,5km uppdelat på 5st 300 meters intervaller varvat med promenad.

Största suget:Godis, poppcorn, nötter, snacks . . . . you name it.
Dagens motion: 43 min promenad/Jogging.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar