tisdag 1 oktober 2013

Mål och motivation

Har känt att min motivation varit sviktande, det har gått väldigt mkt upp och ned, försökte att hjälpa motivationen på traven i förra veckan genom att utmana bästaste systeryster att jogga blodomloppet i vår, har inte riktigt känt de effekter jag hade hoppats på men har inte gett upp hoppet än. Och efter som plugg motivationen lyser med sin frånvaro har jag istället roat mig med att istället sätta upp mina tränignsmål för inte bara 2014 utan även 2015 och temat är fullt ös medvetslös! För 2014 har jag satt upp 3st mål och för 2015 är antalet mål 5. Gemensamt för båda är att göra en svensk tjejklassiker. så på önskelistan står nu Löparskor samt skidutrustning och massa nya träningskläder. Gäller nog att börja vara riktigt snäll om jag ska få tomten att komma med allt de. För att ständigt bli påmind om vad som gäller så har jag satt upp målen här i bloggen (på vänstersidan).

Jag vet att det nog låter som att jag helt har mist förståndet men det är bara det att jag känner mig själv och vet att jag jobbar bäst under press så vad kan då vara bättre än att sätta massor av press på mig.Och nu ska jag passa på att gå iväg och träna innan motivationen börjar svikta igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar