tisdag 8 oktober 2013

Dag 8

Jag vet att det rent tekniskt är dag 9 men jag sitter fortfarande uppe så jag tänker hävda att det därför fortfarande är dag 8. Har inte hunnit med så mkt annat än skola och plugg, passade på att ta dagens promenad när jag ändå behövde till affären gör att proviantera för en lååååååång natt. Har en inlämnings deadline om 6 timmar och 30 minuter och jag är inte färdig ännu. Suget efter godis, popcorn, bullar eller java fan som helst har stigit i proportion med uppgiftens hopplöshet och sedan tiodubblats vid varje bakslag. Men min enda "drog" i natten är Pepsi max och jag känner mig mkt nöjd med det. Näe det är väl bara att fortsätta så jag får gå och sova nån gång innan jag ska ta itu med Dag 9.

Största suget: Ångestdämpande godis.
Dagens motion: 30 min promenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar