söndag 6 oktober 2013

Dag 7

Första veckan har börjat gå mot sitt slut och den kan väl summeras som svängig. från att vara jätte pepp till att vara redo att ge upp tillbaka till jätte pepp.....och allt på bara 7 dagar. När jag hade gått å lagt mig igår kväll kom jag på att jag hade glömt min promenad kände inte riktig att jag kände mig så motiverad att kliva ut sängen å klä på mig å gå ut så jag bröt mot Dukans promenadkrav, men jag har å andra sidan varit mkt flitig på motions fronten de första 5 dagarna så jag grämer mig inte över en missad promenad.
Dagen har tillbringats i köket med mig springande mellan degbunkar, kastruller och läxböcker. Har bakat massor med bröd som nu har fördelats mellan frysen hemma och min frys i Norpan och trots att det hela dagen har funnits underbart nybakt bröd framför näsan på mig har jag inte så mkt som smakat. har även gjort en massa matlådor åt mig som jag med nöd och näppe fick in  i frysen efter att jag fyllt typ halva med bröd. men efter 2  dagar i köket har både jag och Matthias en massa matlådor och borde kunna klara oss ett bra tag.

Största suget: Inget vad jag kan komma på nu.
Dagens motion: 30 min promenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar